Första advent

Hoppas ni alla haft en bra första advent?

Idag har jag haft fullt upp hela dagen. Det började med att jag blev väckt kring elva, och var tvungen att börja städa på mitt rum. Och sen kring halv två skulle jag till sporthallen och jobba där på skyldsöndan. Jag fick stå i kiosken med Emilia Och Cornelia. Haha, dom är ju som dom är.. Sen tror jag åt kanske tre såna där ''kartonger'' med varma chips, hehe. Sen kring halv tre gick brandlarmet, och det började med att alla småbarn sprang ut, kring 5-9 år. Sen alla äldre typ ''brinner det verkligen..?'' Så vi började typ klä på oss helt lungt och gick ut. Sen efter några minuter kom tre brandbilar, och det visade sig att det var nåt ''tekniskt fel'', så alla gick in igen. Och kring klockan tre började vi städa ihop allt och sen for vi hem. Och då typ, städade jag lite till och satte upp en julstjärna. Sen åt jag en Billys pizza och bytte om, sen for jag på träningen. Vi var bara sex stycken där, hahaha..

Och igår, var ju och såg Ulrik. Han var jättebra! Fast han sjöng bara tre låtar. Fick lite bilder bilder på han också, eller Amanda tog alla närbilder och jag tog dem som var lite längre bort, för jag orkade inte gå till andra sidan. (a)

Men nu ska jag gå ner och se på tv, skriver mer imorgon.





Förväntansfulla tjejer..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0