Hehe, skojade bara..

Jag kommer fortsätta blogga, kände att jag saknade det lite. :D
Men vet inte hur många inägg det kommer komma. Vill inte känna tvingad till det eller sånt,
 skriver då jag känner för det.

Idag skulle jag iallafall till tandläkaren kl åtta, och det gick bara en buss 07.15, så jag tog den.
Det regnade ju jättemycket, så jag stog ju och tittade ner i backen hela tiden med luva.
Och då kom bussen så jag klev på. Märkte sen att den inte svängde in i Norrfjärden.
Så då tryckte jag på stoppknappen vid statoil och tänkte att jag kunde gå därifrån.
Men bussen stannade inte, så då gick jag fram och sa att jag skulle av.
Och då svarade busschaffören ba - Det här är ju en direktbuss.
Och han typ värgade släppa av mig,
så det slutade med att han släppte av mig vid bortersta infarten till Bertnäs.
Men då kom iallafall david och hämtade mig och skjutsade mig till tandläkaren.
Fick typ asmycket bedövning och fick laga en tand.
Och det var ju julmat idag på skolan, men kunde knappt äta nå för bedövningen.
Men sen har jag inte gjort så mycket mer, det var typ inga från Alter och Sjulsmark på skolan idag,
för bussarna blev inställda. I Alter och i Rosvik körde bussen ner i diket, haha :)
Men nu ska jag plugga till provet på fredag, mer än 150 engelska verb, det känns ju bra..
Men det är mer repetion, för har haft alla utom 40 stycken som läxor förra veckorna.
Och om jag inte kan dom får jag inte fara på träningen imorgon eller till Luleå på fredag, så,
 plugga, plugga, plugga! :D



Haha rynkig mun, ohja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0